Emils Modal

När du hyr hus, rum, lägenhet eller stuga av oss bor du mitt i naturen, men ändå nära till affärer och annan service.

Vi har totalt 95 bäddar fördelade mellan lägenheter i parhus, stugor med 3-5 bäddar , 4-bäddsrum med eller utan toalett samt hotellrum.
Våra lägenheter har upp till 10 bäddar.
Du väljer själv hur länge du vill hyra - per dygn, vecka eller längre. Emils Modal ligger i anslutning till Borggården.

Härifrån är det inte långt till Astrid Lindgrens Värld, Det lilla lilla landet, Alla vi barn i Bullerbyn, Emils Katthult, Glasriket, Stora Hammarsjö- området med sina fiskevatten, golf, vandringsleder och badplatser.

Nära till allmänna badplatser, mitt mellan två sjöar.

Gratis Wifi finns tillgängligt.

Bokning och Information

Telefon: